Velkommen til vores side med ofte stillede spørgsmål
Vi forstår, at du måske har nogle spørgsmål, når du shopper hos os. For at gøre din oplevelse så nem og behagelig som muligt har vi samlet de oftest stillede spørgsmål og besvaret dem her. Hvis du ikke finder det, du leder efter, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice. Vi er her for at hjælpe dig!
Forsendelse
Hvor lang er leveringstiden?
Leveringstiden til Danmark er sporbart og tager 2-4 hverdage.
Hvordan sporer jeg min ordre?
Når din ordre er afsendt, modtager du en e-mail med et sporingsnummer. Du kan bruge dette nummer til at følge din leveringsstatus på Postnords hjemmeside.
Jeg har ikke modtaget min ordre inden for 10 hverdage.
1) Start med at tjekke, om din adresse er den samme som den, du angav, da du bestilte.
2) Er du tilmeldt på den adresse, hvor dit navn står på postkassen? Ellers kan postvæsenet ikke finde din postkasse og kan derfor ikke levere din pakke.
3) Hvis alle dine oplysninger er korrekte, og du stadig ikke har modtaget din pakke inden for 10 hverdage, bedes du kontakte os, så hjælper vi dig selvfølgelig.
Hvordan bliver min ordre leveret?
Vi leverer med Postnord, og din ordre leveres enten til en postkasse/udenfor døren eller til dit nærmeste ombud.
Hvor sender I jeres produkter fra?
Vi sender alle vores ordrer fra Sverige.
Retur og ombytning
Hvordan returnerer jeg en vare?
Hvis du vil returnere en vare, skal du kontakte vores kundeservice for at få instruktioner om, hvordan du returnerer varen. Varen skal være ubrugt og i den originale emballage, når den returneres.
Kan jeg bytte en vare, jeg har købt?
Ja, du kan bytte en vare inden for 30 dage fra købsdatoen, såfremt den er ubrugt og i original emballage. Kontakt vores kundeservice for mere information..
Ordre
Kan jeg annullere min ordre?
Ved at kontakte os kan vi gennemgå din ordre og se, hvor langt den er nået i processen. Hvis det er muligt, annullerer vi din ordre og giver dig fuld refusion.
Jeg har modtaget den forkerte vare
Hvis du har modtaget den forkerte vare i din ordre, skal du kontakte kundeservice for at få løst problemet. Husk at oplyse dit ordrenummer og et billede af det, du har modtaget, inklusive emballagen.
Jeg mangler en ordrebekræftelse
Efter hver gennemført ordre sender vi altid en ordrebekræftelse til den angivne e-mailadresse. Nogle gange kan disse beskeder ved et uheld ende i din spam-mappe.
Tjek din spammappe
Det er muligt, at din ordrebekræftelse er blevet sendt til din spammappe via dit e-mailsystem.
Kan du stadig ikke finde din ordrebekræftelse?
Så er der ingen grund til bekymring! Kontakt os direkte via kontaktformularen eller på contact@mrbeardco.com. Vores kundeservice er klar til at hjælpe dig og sikre, at din ordre bliver håndteret problemfrit og korrekt.
Fandt du ikke svaret på dit spørgsmål?
Tøv ikke med at kontakte os.
Vi svarer normalt inden for 24 timer på hverdage.
Intet svar? Har du ikke fået svar? Tjek din spam.