Gratis ekspreslevering - 1 til 2 hverdage

Velkommen til vores FAQ

Vi forstår, at du kan have nogle spørgsmål, når du handler hos os. For at gøre din oplevelse så smidig og behagelig som muligt, har vi samlet de mest almindelige spørgsmål, vi modtager, og besvaret dem her. Finder du ikke det, du leder efter, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice. Vi er her for at hjælpe dig!

Fragt

Hvor lang er leveringstiden?

Vi tilbyder gratis ekspreslevering og tager normalt 1-3 hverdage.

Tilbyder du international forsendelse?

Ja, vi tilbyder international forsendelse til mange lande. Forsendelsesomkostninger og leveringstider varierer afhængigt af destination. Hvis du ønsker at få din ordre leveret til udlandet, skal du kontakte kundeservice inden du afgiver din ordre

Hvordan sporer jeg min ordre?

Når din ordre er afsendt, modtager du en e-mail med et sporingsnummer. Du kan bruge dette nummer til at følge din leveringsstatus på Postnords hjemmeside

Jeg har ikke modtaget min ordre inden for 10 hverdage.

1) Start med at tjekke, at din adresse er den samme som den, du indtastede, da du afgav din ordre.

2) Er du registreret på adressen med dit navn på postkassen? Ellers vil posthuset ikke kunne finde din postkasse og vil derfor ikke levere din pakke.

3) Hvis alle dine oplysninger er korrekte, og du stadig ikke har modtaget din pakke inden for 10 hverdage, bedes du kontakte os, så hjælper vi dig naturligvis.

Hvordan bliver min ordre leveret?

Vi leverer med Postnord og din ordre leveres enten til en postkasse/uden for døren eller til din nærmeste agent.

Hvor sender du dine produkter fra?

Vi sender alle vores ordrer fra Sverige

Returnering og ombytning

Hvordan returnerer jeg en vare?

For at returnere en vare, kontakt vores kundeservice for instruktioner om, hvordan du returnerer varen. Varen skal være ubrugt og i original emballage, når returneringen sker.

Kan jeg bytte en vare, jeg har købt?

Ja, du kan bytte en vare inden for 30 dage fra købsdatoen, forudsat at den er ubrugt og i dens originale emballage. Kontakt vores kundeservice for mere information.

Bestille

Kan jeg annullere min ordre?

Ved at kontakte os kan vi gennemgå din ordre og se, hvor langt den er nået i processen. Hvis det er muligt, annullerer vi din ordre og giver dig fuld refusion.

Jeg har modtaget den forkerte vare

Hvis du har modtaget den forkerte vare i din ordre, skal du kontakte kundeservice for at få løst problemet. Sørg for at inkludere dit ordrenummer og et billede af, hvad du har modtaget inklusive emballagen.

Jeg mangler en ordrebekræftelse

Efter hver gennemført ordre sender vi altid en ordrebekræftelse til den angivne e-mailadresse. Nogle gange kan disse meddelelser ved et uheld havne i din spam-mappe.

Tjek din spam-mappe
Det er muligt, at din ordrebekræftelse er blevet sendt til din spam-mappe via dit e-mail-system. 

Kan du stadig ikke finde din ordrebekræftelse?
Ingen bekymringer! Kontakt os direkte via kontaktformularen eller på kontakt@mrbeard.se. Vores kundeservice står klar til at hjælpe dig og sikre, at din ordre bliver håndteret problemfrit og korrekt.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Tøv ikke med at kontakte os.

Vi svarer normalt inden for 24 timer på hverdage.

Intet svar? Tjek din spam.

Denne side er beskyttet af reCaptcha, og Googles Politik om beskyttelse af persondata og Servicevilkår er gældende.